Helsingin kaupunki julistaa kantasuomalaiset toisen luokan kansalaisiksi

hikiopetusvirastoHelsingin lukiot saavat jatkossa enemmän rahaa, mikäli niissä suositaan maahanmuuttajataustaisia äpäriä pottunokkien  sijaan tai mikäli opiskelijoiden päättötodistuksen keskiarvo on alhainen. Ts. opiskelun tasolta vedetään matto jalkojen alta pakottamalla kouluja syrjimään kantasuomalaisia ja tuottamaan opinnollisesti huonoa tulosta. Samantyyppinen kulttuuri-joukkomurhaan pohjautuva suvaitsevaisuusnatsistinen käytäntö määrärahojen suhteen on käytössä myös Helsingin peruskouluissa. Tällainen kantasuomalaisia syrjivä rasistinen käytäntö tarkoittaa sitä, että lukioiden rahat jaetaan niin, että määrärahoissa lasketaan euroja opiskelijaa kohden. Määrärahaa saa enemmän, jos lukiossa on paljon huonosti menestyviä klitorisamputoituja, rättipäisiä ja ympärileikattuja mekkapyllisteleviä opiskelijoita joilla on alhainen peruskoulun päättötodistusten keskiarvo. Käytännössä tämä on niskalaukaus suomalaiselle koulusysteemille ja pitkällä juoksulla myös suomalaiselle kulttuurille.

Lähde: Helsingin uutiset.

 

Advertisements

2 comments

  1. Niinpä. Lähtölaukaus tälle epäsuotuisalle suunnalle annetaan jo lastentarhoissa ja päiväkodeissa, joissa matu-alueilla on jouduttu luopumaan lapsen kielellistä kehitystä tukevista laululeikeistä koska musulmaanitenavat. Lähestulkoon kaikesta muustakin varhaiskasvatuksesta/pedakogiikasta on jouduttu luopumaan, koska matujen lapset tarvitsevat pottunokkaipanoihin nähden kohtuuttoman paljon aikuisten apua…pukemiset, syömiset, vessassa käynnit jne. Jos äo on 70-80 ja yhteiskunta on tehty n.100 äo:lle, niin valitettavasti on ns.autettava.
    Kouluissa annetaan tällä hetkellä matulapsille osaamistasoa parempia arvosanoja. Tämä aiheuttaa sen, että apukoululaistasoiset oppilaat vetelehtivät normaaliluokissa vaikeuttamassa normaalioppilaiden koulunkäyntiä. Nämä oppilaat olisi siirrettävä omiin kouluihinsa.

  2. Hyvä esimerkki tällaisesta yhteiskunnan väkisin tasa-arvoistamisesta on Etelä-Afrikka, jossa vuoden 1994 jälkeen on lainsäädännön avulla tehty toisista tasa-arvoisempia kuin toiset. Mm. “afformative action” periaate on tehty lainsäädäntöön eli suositaan tiettyä etnistä väestönosaa mm. työpaikoilla, liike-elämässä, koulutuksessa, jne. Mm. kouluissa on vaatimustasoa jouduttu laskemaan, että saataisiin oppilaat koulutussysteemin läpi. Valtion ja kuntien virat on enimmäkseen varattu tietyille väestöryhmille. Lopputuloksena suunnaton korruptio ja sekasorto yhteiskunnassa. Tietty väestöryhmä pyrkii muuttamaan pois maasta, koska näkee, että tulevaisuutta heille tuolla ei ole.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s