Irak: kiitos ja ylistys allahille, Mosul on puhdistettu kristityistä! Islam totisesti on rauhan ja oikeudenmukaisuuden uskonto.

nasranigrafittiMosul on yksi Irakin vanhimmista kaupungeista. Historiallinen 2-miljoonan asukkaan kaupunki on tunnettu yhtenä maailman vanhimmista kristittyjen kansoittamista keskuksista. Kristityt nimittäin kansoittivat Mosulia jo yli 500 vuotta ennen kuin eräs sotaherrana kunnostautunut itsensä profeetaksi nimennyt lukutaidoton lapsirakastaja keksi moduloida varhaiskeskiaikaiseen beduiinilogiikkaan pohjautuvan fasistisen ideologiansa uskonnoksi, jonka tulisi keksijänsä mukaan alistaa koko maailma raamatun ja torahin opeista copy/paste -pohjaisesti kyhätylle fasistoiidille diletantismille… Mosul on myös tunnettu siitä, että ensimmäiset kirkot ja luostarit perustettiin sinne niinkin varhain, kuin 300 JKR, unohtamatta myöskään mainita, että kaupunki palveli myös juutalaisia ja muita etnisiä ryhmiä ja uskonkuntia edustavien kauppiaiden ja käsityöläisten merkittävänä kohtaamispaikkana… Nyt on kuitenkin toisin! Suomalaisillakin musulmaanikäännynnäisillä yms. jihadistiteineillä vahvistettu islamofasistinen ISIS -järjestö nimittäin ilmoittaa, että Mosul on lopultakin puhdistettu kristityistä!

Monia kaupungin rakennuksia koristaa nyt smilyltä näyttävä punainen rengas, jonka sisälle on maalattu kaupungin kristityille perikatoa povaava arabialaisten aakkosten N-kirjain, joka viittaa sanaan “nasrani”, eli “kristitty”. Tuon graffitin viereen on edelleen tuherrettu arabiaksi teksti “islamilaisen valtion omaisuutta”. Kaupungin moskeijoiden kovaäänisistä ulvotaan islamin ilosanomaa ja valistetaan kansalaisia, että kaupunki on lopultakin puhdistettu kaikista vääräuskoisista koirista ja on täten osa uutta islamilaista valtiota. Kaupunkiin johtavien teiden varsia on koristeltu ristille naulituilla kristityillä… Paralleelit natsisaksalaisiin juutalaispuhdistuksiin lienevät sattumanvaraisia, vai lienevätkö?

Koska islamhan on tunnetusti rauhan uskonto™, ovat nämä urheat allahin sanansaattajat koraaninsa oppien mukaisesti antaneet Mosulin kristityille kolme vaihtoehtoa; 1) kääntyä muslimiksi, 2) poistua välittömästi maasta ja jättää omaisuutensa ISIS -terroristeille (tosin meidän mediamme mukaan kyseessä on “taistelijat”), 3) tulla välittömästi tapetuksi (naiset ja lapset tosin voivat säästyä kuolemalta, koska heistä saa koraanin oppien mukaisesti oivia seksiorjia allahin urheille sanansaattajille). Yleisin ISIS -muslimien tapa murhata kristityt on ristillenaulita miehet ja kivittää naiset.

Sanomattakin selvää on, että tämä ei kiinnosta yhtäkään valtamediaamme, eikä yksikään suomalainen tai EU-alueen muslimijärjestö ole tuominnut uskonveljiensä harjoittamia etnisiä ja uskonnollisia puhdistuksia… No demareitamme tämä kiinnostaa jonkin verran, nimittäin hehän haluavat ottaa Syyriasta ja Irakista kotiin palavat suomalaiset ISIS -terroristit vastaan sotasankareina ja järjestää heille samat etuisuudet joista nauttivat itsenäsiyytemme puolesta veriuhreja antaneet sankarilliset sotaveteraanimme.

Lähteet: der tagesspiegel & the guardian

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s